2014. február 15., szombat

a tél monnyon' le!

A múlt hét egészen szorgalmasan telt, már ami a sportot illeti. Ugyan úszóedzésre nem vitt le a lélek, de résztávos futáson voltam és jó is volt. Viszont a hétre bejött egy utazás, ami miatt hétfőtől csütörtök estig nem voltam itthon. Mivel későn értem haza, egy kevés alibi-hasazáson kívül más nem volt. Tegnap Valentin nap, voltunk squasholni, meg este toltam egy kis csajos zona edzést :)
Ma meg elmentem hosszút futni. Azon túl, hogy az endomondo vs polar s1 mérés ismét megdöbbentően ugyanazt az eredményt hozta, még jó idő is volt. De jó is lenne, ha ez így maradna. Jól ment a futás, jó tempót mentem, a táv 2/3 áig nem lassultam és mindezt amellett, hogy majd' egy hete nem futottam. Holnap reggel megyek úszni, este meg ha olyan hangulatban leszek még tolok egy 8 km rövid futást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése