2014. február 22., szombat

megint új cipő

Megvettem az idei új cipőmet is. Ha jól emlékszem tavaly is valahogy ilyenkor vettem. Akkor angliából rendeltem a sportsshoes.com-ról. Sikerült egy fél számmal nagyobbat rendelnem, mint szerettem volna, de azért valahogy elhordtam a csukát. Most viszont egészen tudatos vásároló voltam, maradtam az asicsnél, méretet tudtam, stabil csukát akartam. Bementem a nyúlcipőboltba (ennek a pesti boltjában vettem a csukámat két éve, illetve az Uniqa-nak van némi kedvezménye hozzájuk) és kértem vmit a fenti paraméterekkel max 25E-ért. Egyből ajánlott a hölgy egy 28 ezres csukát. Ez olyan tipikus :) De mindegy. GT 2000. Jó volt. Felpróbáltam egy sima fehéret is, majd a család többségi szavazása után maradtam a kéknél. Néztem még egy brooks-t is, de ma nem volt kedvem a márkahűtlenséghez. Akartam még venni vmi hosszúszárú se nem vastag se nem vékony zoknit. Elsőre persze egy nike-t mutatott 3.500ért. Bakker ezt tanítják?! Végül kértem vmi olcsóbbat és kaptam 3.000ért (minusz 10% uniqa kedvezmény, oh-yeah) 3 pár asics zoknit. Jó lesz nagyon. Egy kép az új csukáról, meg egy csopotkép :-) Ha holnap jó idő lesz, fel is avatom. De ha esik, akkor nem!
asics generation

2 megjegyzés:

  1. Nem azé', de én nem szeretem a nyúlcipőboltot, mondjuk én a budait. Régebben volt ott egy csaj, aki annyira "kedves" tudott lenni, hogy nem csak a vásárlástól ment el az ember kedve, hanem kb. már a futástól is.
    Azóta ő elment szülni, most aki van helyette se sokkal jobb. Egyszerűen utálom, hogy azért lenézik az embert, mert nem vagyok hajlandó 30e forint felett áldozni egy cipőért és itt mindig azt érzem.
    Rég új cipőt kellene vennem, de még mindig nem tettem és ez leginkább annak köszönhető, hogy nincs kedvem bemenni ezekbe a boltokba vagy azért, mert messze vannak, vagy mert ilyen "kedvesek".

    VálaszTörlés
  2. Ezek sajnos amolyan sales-es emberi játszmák. Nem szabad foglalkozni velük, le kell szarni. Igazság szerint ők az olcsóbb cipőket is el akarják adni, máskülönben nem lenne ott a cipő a boltban. Gyakran az a bosszantó, hogy az eladó jóval kevesebbet tud a futásról, de néha magáról a cipőről is, mint te magad, de persze ő osztja az észt. Kedvenc mondatom eladóktól: "nekem is pont ilyen van otthon" :-)

    VálaszTörlés