2015. november 15., vasárnap

Siófok félmaraton 2015

Bakker, de őszülök!
Egyszer már voltunk pár éve, akkor hidegebb volt, de nem volt egy rossz verseny. bár akkor a tipikus behalós volt, amikor az utolsó kilóméterek már nagyon fájtak, mert elfutottam az elejét. Most sem voltunk bomba formában Szabibácsival, de gondoltuk lefutjuk, akármilyen is lesz. Olyan 1:52-t gondoltunk reálisnak, de azért reménykedtünk egy 1:50-ben. Szerencsére jó idő volt, megint bejött a tuti: futásnál leöltözni kell. Szóval térd alá érő nadrág, atléta és rá rövidujjú. Szabi ennél merészebb volt, rövidnadrág, rövidujjú. Kemény :)
Nekiindultunk. Tartottuk az 5:10 - 5:15 körüli kiliket és nem fáradtunk. Jó, az első körben nem is szabadott volna. Szinte végig előzgettünk. A Balaton part melletti sétányon durva volt, ugyanis nagyon erős oldalszél volt és a hullámok többször becsapatak vízzel. De menni kellett nem volt mese. Gyorsan telltek a kilik, körönként mindíg mondtam milyen tempót írt a V800-as az előző kilóméterre. Alig akartam hinni a szememnek, de egyre jobb kiliket mentünk, sőt szinte tök egyformákat. %:03 és 5:10 között voltunk és nem fáradtunk. Aztán olyan 18.5 körül kezdtem el érezni, hogy kifogy a kraft, de szerencsére Szabi húzott, én meg talán őt. Az uccsó kilit meg is nyomtuk mint állat, kinéztünk két célpontot, mindkettőt lehajráztuk. Végeremény: 1:48:33 vagyis 5:09-es ezrek. Hát erre nem mertem volna gondolni, a mostani súlyomal meg a hiányzó résztávos edzésekkel. Már ki is találtam, hogy Debrecenben nem a maratonra készülök, hanem ott is félmaratont futok (mint az utóbbi években) viszont rámegyek az 1:40re.

4 megjegyzés:

  1. az előbb hüledeztem az 5 perces 14 km miatt, most viszont csak lesek.
    hatalmas gratula, na!
    de miért pont Debrecenben futsz? az Budapestről is k*rva messze van, nem hogy Tatáról...:)
    ja, és simán rövidujjú-rövidnadrág elég volt a hétvégén :) ;)

    VálaszTörlés
  2. Párom Debrecenből való, gyakran megyünk haza az anyukájához és a tesójához, így nekem Debrecen kézenfekvő. amúgy is tetszik az ottani szervezés. Sztem nagyon odateszik magukat, jó a hangulat, minden faja.

    VálaszTörlés
  3. 2012-ben ott futottam eddigi legjobb félmaratonomat, először és eddig utoljára lett 1:30-on belül!!! :D

    VálaszTörlés