2013. október 6., vasárnap

megemlékező futás


A héten olyan négyszer akartam futni, na ebből végül három jött össze nagy nehezen. Ez is úgy, hogy volt kedden egy résztávos edzés, ami jó, de távban nem sok. Csütörtökön Márkot műtötték, későn értünk haza. Pénteken meg....hát végül kedvem nem volt. Így maradt a szombat, toltam egy jóleső és egész lendületes tízest, mára pedig volt egy húsz kili. 
Mivel Editék délelőtt lementek Debrecenbe, így nem volt gond, hogy nem kora reggel mentem el. Még regenerálódás szempontjából is jól jött ki.

Elmentem hát a múlt szerdai szörnyű tragédia megemlékező futására, amit a facebook-n is meghírdettek.

Őszintén, azt gondoltam, hogy jó, ha 2-3an megyünk Dunaharasztiból. Ehelyett, amikor kikocogtam a HÉV állomáshoz, már az gyanús volt, hogy az utca végén láttam két rendőr motorost. Ahogy befordultam, hát ott volt vagy 50 futó! Persze nem csak Harasztiból, de akkor is! Elkezdtünk menni, egész jó tempóban (5:40 körül). Előttünk, mögöttünk rendőr motorosok, még egy mentő is kijött, nem tudom, hogy csak demonstrálni vagy ez adott létszámú "csoportosulás" esetén kötelező.  
Kereken 10 kili volt, mire odaértünk. Már rengeteg futó volt ott, rendőrök, mentősök. Rövid ünnepség, beszédet mondott Monspart Saci, Száraz Dénes és még egy ultrafutó (mea culpa, hogy nem tudom a nevét). Szép volt, vittem mécsest is.


Megnéztünk a tetthelyet is. Megdöbbentő. Elvileg egy barátságos környék, de persze nulla világítás, így éjszaka, tökegyedül már nem egy ideális hely a merengésre. Szörnyű tragédia. 
Aztán visszafutottunk, egyik közelben lakó sráccal hazáig jöttünk. Jó volt.

Jövő héten lazábbakat futok, aztán vasárnap verseny, 30 kili.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése