2013. október 9., szerda

Endomondo Free vs Polar S1 Footpad

A mai futásomon végre összehasonlítottam az Endomondo Free-t a Polar S1 Footpad-l.


Már láttam sokakon ezt a bicepszre tekerhető iPod meg okostelefon tartót, de eddig megmondom őszintén idegenkedtem tőle. Aztán, ahogy egyre inkább problémát okozott a hova tegyem a forgalmit, stb kérdés, illetve amikor kitaláltam, hogy jó lenne letesztelni a blackberry-re feltelepített Endomondo-t, hát megnéztem mennyibe fáj egy ilyen. A decathlonos verzió csak 3 ezer forint. Hát egyszer élünk, ma hazafelé beugrottam és vettem egy kék színűt. Kellemes meglepetés volt a pénzttárnál, hogy a hűségkártyásoknak akciók vannak, így ez a cucc nekem csak 2 ezerbe került. Gondolom az előállítási költsége valahol 100 és 200 forint között lehet :)
Ja, persze még vásárlás előtt felpróbáltam, hogy belefér-e a buta blackberry az okostelefontartóba és hogy a szörnyűnagy bicepszemre felmegy-e a cuccos. Éppenhogy. Hazaértem, gyorsan átöltöztem, közben meghallgattam három C'nC Music Factory számot (nem vok' öreg, csak retro!) és irány futni.
Volt egy kis bénázás az elején, mert elfelejtettem, hogy a blackberry nem feltétlenül talál GPS jelet elsőre, de aztán vhogy elindítottam az endomondo-t is meg a polar stoppert is.
Hazaérve a leállítással már több gond volt, mert a BB lezárt és kicsit körülményes volt a műanyag borításon keresztül bepötyögni a kódom. De csak összejött. Íme az eredmény:


Polar S1 footpad + 300SX óra:
idő: 46'13", táv: 8.22km, tempó: 5'37", 641 kcal.

Endomondo Free:
idő: 46'21", táv: 8.28km, tempó: 5'36", 742 kcal


Vagyis egész jól mér mind a kettő, úgy értem nem születtek nagy eltérések. Hogy melyik a megbízhatóbb? Passz. A Polar footpad néha kihagyhat amikor gyenül az elem, vagy ha vmi felősvezeték, stb bezavar. Pl, mint a szigeten a szállodánál. Az Endomondo GPS alapú mérése azt gondolom, hogy pontosabb, max a blackberry GPS szenzora lehet gyengébb. Csak találgatok.
Viszont az Endomondo statisztikái, köridők, stb nagyon tetszik. Még az is lehet, hogy rászánom azt a 4.6 fontot amibe a PRO verzió kerül.



Btw, vasárnap 30km verseny. Ma megkaptam a rajtcsomagom, tonna szórólap, két újság (lesz mit olvasni a röytin), technikai póló - bánom, hogy L-est kértem, na mindegy - fényvisszaverő szalag, szivacs...szóval korrekt kis csomag. 
Még holnap futok egy kis pörgetőst, aztán pihi vasárnapig. Cél: 2ó45p - 2ó50p között beérni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése