2013. január 29., kedd

sportorvos


Ma újból ellátogattam a sportorvoshoz, elsősorban azért, hogy a licenszt megszerezhessem. Na nem mintha bárhol is dobogós helyezés lenne kilátásban, de mégis. Mivel vidéki vagyok, ezért nem a Sportkórházba kell mennem (asszem halleluja), de helyben sincs sajnos, így Szigetszentmiklósra kell menjek. Tavaly, illetve párszor korábban már voltam és azt kell mondjam, határozottan fejlődik az eljárás. A doki ugyanaz az idős ember, totál ugyanazokkal a poénokkal évről évre (úszni tud? na és biciklizni?), de tavaly és idén már elküldött EKGra is. Korábban a fenti keresztkérdések után rányomta a bélyegzőt a lapomra.
De a lényeg, hogy korábban hiába próbáltam időpontot kérni vagy ha kaptam is, akkor is tömegek vártak, szóval egy merő nightmare volt, mára odáig jutott a SzSztmiklósi egészségügy, hogy sorszámot kap az ember, behívják és az egész nem is tart olyan sokáig, mint ahogy az ember gondolja. Persze várni így is kell, szocio-drámákkal így is találkozunk a folyosón, várakozás közben, de mégis. Valszeg az EKG-s hölgynek felüdülés volt egy szűkszavú, hülyeséget-nem-kérdező, türelmes páciens. Odáig jutottunk, hogy megdicsérte az alacsony pulzusomat is. Hát röviden ennyi a mai történés, alig 10 után már az utcán voltam a sportorvosimmal: "alkalmas, versenyezhet".

5 megjegyzés:

  1. Amúgy miért jó a licensz? Azon kívül, hogy baszódni kell érte? :) Főleg, ha esély sincs dobogós helyezésre, ahogy mondtad. Régen (tavaly :D) én is gondolkodtam rajta, aztán mégse.

    VálaszTörlés
  2. Igazából az egyesület nyomja. Nekik jobb, ha mnél több licenszes, leigazolt tagjuk van, ezután kapnak támogatást, meg pontot a csapat ranglistán (vagy hogy is). Meg talán azért is, hogy évente egyszer tutira elmenj sportorvoshoz és kiderüljön ha van valami, ne ott edzésen halj bele a medencébe :)

    VálaszTörlés
  3. Ja, hogy klubtag vagy valahol? Ezt nem tudtam. Így más.

    Mondjuk én magamtól is elmegyek minden évben pl szív ultrahangra.

    VálaszTörlés
  4. Amúgy a térded rendbejött?

    VálaszTörlés
  5. Hát, úgy mondanám, hogy problémamentes. De továbbra is használom azt a térdkalács tartót szalagot.

    VálaszTörlés