2013. január 16., szerda

semmi extra

Harmadik nekifutásra végre eljutottam az uszodába. Hétfőn a havazás miatt fordultam vissza, tegnap végül nem volt kedvem menni, de ma elmentem a sportmax-ba. továbbra is csak 900 Ft, cserébe cost saving megoldásként nem kapcsolták fel a villanyt a sátorban. Nem baj, megszokja a szem, csak fenn tudják tartani az uszodát! Egyáltalán nem úsztam sokat, a kötelező minimumot úsztam - 2 kilómétert. Elég fáradt, economy tempóban. De legalább mozogtam. Este még jó lenne futni egy rövidet legalább, ha lehet kint és nem csak a futópadon. Holnap meg görgőzni.
A testsúlyom az ünnepek alatt megint átlépte az igen kritikus 90 kilót, ez borzalmas. De ahogy visszajöttem dolgozni már meg is indult lefelé, ma reggel "csak" 89-t mázsáltam. Cél a 80 kiló tavaszra. Ehh. Let's see...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése