2012. október 4., csütörtök

update

Valahol úgy látszik mindig fájni fog.
Egyrészt a térd dolog is visszajött és kezd már most az elején megrendülni a bizalmam a homeopátiában. Bár lehet, hogy ahhoz meg idő kell. De én türelmetlen vagyok.
Szóval, a térdem fáj, tegnap jegelni nem tudtam (tudtam volna, ha rászánom az időt), csak a homeogolyókat kapkodtam be rá. Viszont úgy látszik kicsit alulöltöztem a gyors futáshoz és a torkom ma reggelre jól begyulladt. Illetve csak remélem, hogy a futástól van és nem a gyerektől fertőződtem vissza, mert szegény szintén dögrováson van. Párom ma reggel azt mondta, hogy mielőtt kiköltöztünk volna dunaharasztira, egyikünk sem volt ilyen gyakran beteg. Illetve, hogy Márk is csak akkor betegszik meg mikor épp visszakerül harasztiba, mondjuk a nagyanyjától. Hmm. Lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése