2012. október 9., kedd

A csoda

Tegnap futottunk egyet Édes Szabi barátommal. Ez már a második alkalom, hogy van olyan kedves és eljön hozzám, hogy együtt fussunk az igen uncsi lakóparkban. Ő itt dolgozik, én meg itt lakom. Neki jó, mert nem egyedül fut és végre síkon, nekem meg jó, mert nem egyedül futok és egy idő után tuti hajtani fog az ő tempója.
Persze a fejlődési potenciál igen eltérő - vagyis ő sokkal kevesebb edzéstől tudna sokkal jobbat menni - de én szorgalommal igyekszem ezt kompenzálni. Hát, majd meglátjuk meddig sikerül.
De a ami a legnagyobb meglepetés, hogy ma reggelre egyáltalán nem gyulladt de a térdem, ahogy eddig szinte minden futásnál szokott! Jó lenne tudni miért. Ilyenekre gondoltam, valószínűségi sorrendben: 
1) a tegnapi hideg idő segített abban, hogy a gyulladás ne jöjjön elő 
2) sikerült olyan tempót mennünk, ahol a talajfogás pont jó volt plusz még figyeltem is a térdemelésre, kartartásra és ez összességében egy jobb futóstílust eredményezett 
3) az a nagyon kevés bemelegítőmozdulat amit futás elején tettem pont elég volt 
4) a múlt héten bekapkodott homeopátiás cuccok most kezdték el kifejteni hatásukat. 

Akárhogyis van, szerdán megint futok, minimum ugyanennyit és megpróbálok mindent ugyanígy csinálni, aztán majd meglátjuk.

4 megjegyzés:

  1. Szerintem valószínűleg az összes közrejátszhatott.
    + nem álltál mérlegre? A sok futástól már lehet hogy under 80 vagy :)
    Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. milyen cuccokkal tömöd magad? :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnos a mérleg még mindíg 86-87 közötti értékeket mutat reggelente.

    Voltam homeopátiás dokinál, jól kikérdezett mindenféléről, aztán írt alkati szert (calcarea carbonica) és a térdemre is ajánlott kettőt: Arnica 9CH, ha sérülés van, vagy csak úgy, edzés előtt, illetve Byonica Cretica 9 CH ha gyulladás van.
    Esetleg ezt a cikket is érdemes elolvasni:
    http://www.boiron.hu/component/content/article/89-sportorvoslas/198-homeopatias-terapias-csomagok-a-sportorvoslasban-br-gyorsasag-hatekonysag-doppingmentesseg.html

    VálaszTörlés
  4. huhh, ezekből egyiket sem ismerem. mármint a cuccosokat. Sosem szedtem ilyen szereket, bár ökonetes porcerősítőt mai napig tolok leginkább azzal a céllal, hogy ártani nem használ :).

    VálaszTörlés