2012. március 5., hétfő

titkos küldetések

Háh. Ma reggel korábban eljöttem az usziból, mert rám tört a köhögés és nem bírtam tovább vízben maradni. Extrém korán, nagyad nyolckor beértem. És az iroda még üres volt. Még azok a mérnökök sem voltak bent, akik elvileg korán járnak (úgy látszik, csak előttem 4-5 perccel érkeznek be, de most lebuktak) és én  - több se kellett - jól felhúztam az irodámmal szemben lévő rolókat. Nem is értem mi a tökért ülnek lehúzott roló mellett. Mint valami pincében. Ahol én ülök, ott meg se nyitható ablak, de természetes fény, szóval elég lehangoló.
Másik titkos akció az volt, hogy felmentem az elsőre és a testzsír mérő gépen lemértem magam. Juhéj. Vett a cég egy ilyen cuccost és mivel valahova be kell tenni, betették egy tárgyalóba. Ja. ergo senki nem használja, mert azért mégiscsak ciki, hogy mezítláb méregeti magát az ember, hogy mennyire dagadt. De mivel nem volt még itt senki, hát megcsináltam! :)
A következő nagyon titkos, nagyon küldetés az lenne, hogy a uszoda öltözőjében, a kis helyiségben a zuhanyzó és az öltöző között ki kéne cserélni az izzót, valami jó nem-energiatakarékos, de világítóra. Mert ezt sztem anno felszerelték, kiégett és amióta oda járok úszni, ezt még ki nem cserélték. Ergo 4 éve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése