2012. március 16., péntek

első kinti tekerés

négy napos hétvége és tényleg NAPOS! tegnap megvolt az első kinti tekerés, bár egyenlőre nem a zsír wilier-l, hanem a nemzsír montival. de csak mert a wiliert még takarítani, olajozni kell és a borzasztó rossz vdo 1.0 maxkaki órát is fel kell rá szerelnem. de előbb utóbb ezen is túl kell esni. na persze a meridamontit is szerelni kellett, mert a hátsó kerékben olyan belső volt, aminek a szelepét nem tudom felfújni. Még jó, hogy vettem a dekában belsőt tavaly. naszóval jól felöltöztem (alul nem elég jól, fent túl jól) és felvettem a vacsiúj ALDI-s napszemcsim. És nekiindultam egy elég kis körnek (~44 kili). A feléig meglepően jól ment, sőt azt gondoltam, nem létezik, hogy ennyivel megyek. Persze folyt az orrom végig, főleg sztem a reggeli úszás miatt is, ahol a bukóforduló új dimenziókat nyitott az arcüregemben. Naszóval féltávnál megálltam egy nagyobb orrfújásra és ivásra és onnantól, mint akiből kiveszett az erő :-( három-négy km/h sebességvesztés a vége felé már el akartam dobni a bringát, annyira szenvedősen ment. Ráadásul megelőzött egy országútis srác, köszönés nélkül, ez szintén megalázó volt. De jól megjegyeztem a hátát, felkerült a halállistámra! :-) Végül is jó volt elmenni, mert az ilyen meghalások a legbiztosabb jelei annak, hogy az ember belépett a fejlődési zónába és megfelelő pihenés után beindul a szuperkompenzáció is. Holnap is megyek, de akkor már remélem a wilier-l.
Ja és ha valaki eljönne velem váltózni Nagyatádra, az szóljon! Még egy országúti bringát is kölcsön tudok adni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése