2017. január 4., szerda

régi szokások

- tankoláskor a fogyasztást kiszámolni
- kiadásokat, bevételeket felírni

...vicces. Ezt még tavaly, 2016 januárban kezdtem el írni. azzal a céllal, hogy régi szokásokat hagyjak el amik időrablóak és semmi értelmük. az elsőt a mai napig csinálom, de végülis annyira nem időrabló. a másodikat meg egyszerűsített formában csinálom nyár óta.

De mi a lényeg? Hogy vegyük észre azokat a dolgokat az életünkben amikhez ragaszkodunk de már szinte észre sem vesszük, ellenben megakadályoznak minket abbanm hogy tovbblépjünk, vagy új, hasznos dolgokat kezdjünk el. Ok, ez tök általánosan hangzik. De ha egyszer ez volt a fejemben és most ezt kellett leírjam akkor ez van.

1 megjegyzés:

  1. - tankoláskor a fogyasztást kiszámolni
    na ez az, amit én sosem csináltam. mifasznak? fogyaszt annyit az autó, amennyit. így is, úgy is megtankolom és megyek vele, ha kell. egy dolgot csináltam néha, tankoláskor lenulláztam a napi számlálót és megnéztem, hogy következő tankolásig kb. hány km-t tudtam menni.

    - kiadásokat, bevételeket felírni
    ezt én is csináltam egy ideig, aztán kiégtem. az is persze nagy szerepet játszott ebben, hogy ma már nem nagyon kell megnéznem, hogy mire megy el a pénz. persze ez nem azt jelenti, hogy nagy lábon élek (mert teljesen tudatosan és ésszel költök), de nem aszerint vásárolok a boltban, hogy mi a legolcsóbb és éppen mi az akciós termék.

    VálaszTörlés