2013. július 25., csütörtök

2 nap vissza

A versenyig már nem fogok többet írni.
Röviden leírom mit tervezek, hogy próbálok majd szombaton helyt állni:
Készülődés:
Tegnap nagyjából összeszedtem mindent a házban ami kelleni fog, végiggondoltam lent mit kell még vásárolni. Van két check listám, ez hihetetlenül hasznos. Egyiket én írtam össze évekkel ezelőtt, a másik meg Sipitől van kinyomtatva. Az jóval több tételt tartalmaz :) Persze tuti lesz ami, hú kéne, de nincs. De az alapok megvannak. Ma késő délután utazunk, remélem hamar le tudok lépni bentről.
Úszás:
Nagyon nem tartok tőle. Mivel nem szeretem a pofozkodást, de előzgetni is nehéz, sztem vhova középre-hátra helyezkedem majd. Nem erőltetem a gyorsot a kezdetektől, idő kell, míg hozzászokom a vízhez, főleg ha hideg. Mondjuk most nem lesz az. Tavaly váltóban úsztam 3.8-t, egészen jó idővel (1:28). Most olyan 1:30 - 1:35re számítok.
Depo1:
Semmi kapkodás. Elég sok idő lesz, mire beöltözöm, felveszem az új kerós mezt, a kopressziós zoknit, bekenem magam napkrémmel. Meg az is frusztrálni szokott, hogy egy szál f*szban vagyunk a sátorban, de közben a hozzátartozók lesnek be, drukkolnak még ott is. Na mindegy.
Keró:
Nem fogom erőltetni. Érzésre megyek, hogy még éppen ne fájjon a tekerés. Fegyelmezettem fogok inni meg enni is. Értsd: eszek, amikor még nem vagyok éhes, iszok minden 10 percben. Legjobb visszajelzés a testtől, ha pisilni kell. A végét már nagyon fogom várni, azt tudom.
Depo2:
Igyekszem szappannal lezuhanyozni. Ez most nem lesz olyan egyszerű, ahogy néztem az öltözőket. De inkább tartson tovább, csak le tudjak tusolni, mert ez felfrissít. Miért szappannal? Egy csóka javasolta - nem pont a depozásra - és sztem jó ötlet.
Futás:
Nem kergetek hiú ábrándokat! 4:45 re lövök, az már isteni lenne. Folyamatosan nézni fogom a tempóm, hála a polar kütyünek és lassítok, ha 6:30nál gyorsabban mennék, illetve igyekszem ezt tartani ha fáradnék is. 20km-ig kell elmenni valahogy, onnantól csökken a hőség, lebukik kicsit a nap, iszok egy kis kólát és feltámadok, mint 2009ben. Aztán ha nagyon kész vagyok, hát belesétálok. Ha az első 10km után ne adj' isten azt látom, hogy 14:30 - 15:00 lehetne már csak a befutóidő, talán abbahagyom.
Hát ennyi.
3.8-180-42.2 may the force be with me!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése