2013. június 30., vasárnap

VDO sucks Cateye rulez

Elnézést az egyszerűségért, de így van.
Mi is történt?
Ugye amikor a Wiliert megvettem vettem hozzá egy vezeték nélküli órát, mert az menő. Egy VDO valamit vettem 15E körüli összegért. Mint kiderült a felsővezeték olyan szinten bezavar, hogy adott szakaszon nem mér az óra semmit. Ment a szenvedést, teszteltem másik órát, stb, végül (mivel pénz vissza nincs) vettem egy drágább VDO-t ami vezetékes. Két dokkolóval, egyik az outira, másik a montira, mert azon pont meghalt a régi jó öreg Catey Mity 2-m.
OK, érdekes, mert mér magasságot, sok adatot megjelenít egyszerre és két külön kerón is használható. De elég lassan mér (4mp-s átlag alapján!!) és csak felenként mutatja a sebességet is. Ráadásul gyorskötözővel kell rögzíteni a dokkolóját a kormányhoz vagy stucnihoz. Ja, még egy jó tulajdonság - 90 fokban elforgatható a dokkolója, így kormányra és stucnira egyaránt felrakható.


Nadehátszóval. A BalatonMan előtt jól lemostam a Wiliert és talán ez volt az ami miatt később a VDO jeladó betojt. És ez mikor máskor derült volna ki mint a versenyen, amikor elindultam a bringán. Eh. A legjobbkor. Itthon próbáltam, de nem sikerült életet lehelni belé. Neten 2.400 Ft + szállítás a dokkoló készlet ami még elviselhető, de hát a következő mosáskor megint tönkremegy?! Ekkor hopp beugrott, hogy a régi nishiki fent figyel a padláson, rajta a jó öreg cateye astrale 8 ami vezetékes és még pedálfordulatot is mér. Igaz emelkedést meg hőmérsékletet nem, de kit érdekel. Régi bringáról leszed, elemet kicserél aztán rájön - ezt csak kormányra lehet felszerelni. Oh. Hát akkor eddig ezért nem raktam fel. Totális kétségbeesés, írás az index fórumba, majd kézzelfogható tanács nélkül maradás. Másnap viszont mentünk anyuékhoz és alig mellettük van egy régi bringás srác. Benéztem. VDO nyista (meg is értem) viszont van egy konzolja. Mivan?! Állat! Karbon ergo nem túl nehéz és 2.500 pénz, viszont ezzel már aznap rögzíteni tudom a jó kis cateyet. Kérem! Köszönöm.

Imhol valáak az képek végeredményről. Ma teszteltem 120 km-n, jó! :)

1 megjegyzés:

  1. MITYKETTŐ RULEZ! Anno gyerekkorunkban nálunk mindenkinek az volt :) Nekem is vagy 10-15 évig és egyszer sem volt baja. Annál megbízhatóbb óra nincs!
    A karbonkával meg k* jól jártál, nekem is kéne egy ilyen!

    VálaszTörlés