2013. március 20., szerda

pár nap múlva maraton!

OMG...vasárnap maratont futok Debrecenben. Mi lesz itt?!
Rövid helyzetelemzés:
Rosszul fog sikerülni, mert:
- messze nem fogytam annyit, mint szerettem volna. Sőt sztem egyáltalán. Vagy mondjuk mihez képest.
- 2009 óta nem futottam maratont, elfelejtettem hogy kell ( :-) )
- tuti rossz idő lesz és rosszul választom meg az öltözékem
De lehet, hogy jól fog sikerülni, mert:
- egész korrekt módon alapoztam a télen, megvoltak a hosszú futások is
- Szabibácsival másfél hete megfutottuk a 33 kilis tesztünket, ami úgy sikerült, ahogy vártuk, 6 perces tempón belül és nem is haltunk meg.
- Debrecen jó hely, a pálya 8 körös, talán nem uncsi, de nem is az az elszédülős, mint az ultrafutások, ahol 900m-s körön kell menni hosszú órákon át.

Naszóval. Célidő? Hát igen. 4:12 lenne korrekt és azért reális is. 30ig tuti nem lesz gond, kivéve, ha addig megbetegszem, valaki térden rúg vagy kínzó hasmenés gyötörne. 30tól viszont tuti jönni fog a lassulás, hacsak nem találok egy jó 6 perces nyulat magamnak.
Addig alszom sokat, még tolok egy laza 7.5km futást holnap, utána pihenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése