2012. december 18., kedd

Tüskék

Pff. Lelkizős rész jön rébuszokban beszélve. (Legrosszabb dolog, sztem).
Szal mér van az, hogy bizonyos relatíve apróságok olyan sokáig hagynak nyomot az ember agyában. Mér?
A két dolog - a köcsög aki elé bementem kocsival kanyarodáskor, majd szívózott, én félig beintettem, erre elém vágott, úgy, hogy satuféket kellett nyomjak. Persze család ott volt, ergo, a kurva anyját. És, hogy nem tudtam revansot venni úgy ahogy akartam, ez bennem maradt. Persze végülis én kezdtem a doglot, szal mi akarok.
Másik, hogy a ... aki elvileg kedves, nem like-olja amit szeretnénk. Apróság. Hülyeség. De mást like-l, ezt miért nem? Utál? Megbántottam? sose fog kiderülni.

1 megjegyzés:

  1. én 2-3 éve mióta többet futok kevésbé baszom fel az agyam autóban ülve, előfordul, hogy magamban anyázom, de ennél sosem több. Már kb azt sem, nem érdemes. Annyi a seggfej az utakon, hogy elkerülhetetlen a találkozó velük.
    Like facebookon? :)

    VálaszTörlés