2012. szeptember 30., vasárnap

egy (majdnem) tökéletes nap

Már a csütörtök/péntekem sem volt rossz, ami meglepő, a szombat is jó volt, de a vasárnap, majdnem olyan volt, mint egy tökéletes nap.
Reggel elmentünk Szabibácsival futni a szigetre. Odaértem időben, ami nálam nagy szó, de úgy látszik javuló tendenciát mutatok, vagy Szabiban megtaláltam azt az embert, aki pont pár perccel később érkezik a megbeszélt helyre, mint én. Ez manapság önbizalom növelő tényező.
Naszóval futunk, pontozunk, jó idő is van mindehhez és nem is megy rosszul, annak ellenére, hogy még mindig 87 kiló vagyok. Végül én megcsűrök még egy kört, ezzel 22.4 km-t adok hozzá idei elég karcsú edzésnaplómhoz.
Hazajövök, fincsi ebéd, aztán elugrom sütiért, majd megtekintem a letorrentezett Kívülállók-t. Tényleg, most jut eszembe, hogy az első részt nem láttam a legelejéről, ideje megnézni.. És eközben jól szanaszétjegeltem a térdeim, ami csodák csodájára, most nem gyulladtak be.

Na de, hogy miért is nem lett tökéletes a nap? Hát délutánra elég combos terveim voltak a még be nem indult céggel kapcsolatban, ebből összesen a fűnyírás jött össze, bár semmi köze a céghez és ami tényleg felettem a majdnem-ra a pontot az az volt, hogy elmentünk családostól bringázni a lakópark még be nem lakott részébe és apuci gondolta vadul egyet a 2.25-s Schwalbe Rapid Rob-l és begázolt az egyik üres telekre. Nagyon rambo voltam, de mikor visszatértem a betonra, gyanúsan fura hangot adott a gumim. Hát igen, tele lett királydinnye tüskékkel és bogáncsokkal. Fasza, elkezdtem kihúzni, persze egyből felszisszent a gumi, meg én is, mert a kezembe is beleszúródtak. Elköszöntem, mert másodpercek kérdése volt, hogy lelapuljon a kerék, aztán otthon csípővágóval kihuzigáltam a tüskéket. Szépen hazavágtam két belsőt, vehetek újakat. Na hát ennyi. A napot megkoronáztam még egy Tesco-s bevásárlással, most meg húzom az időt, pedig kéne csinálni végre pár felülést. 
Kedves meglepetés volt az sms volt kolléganőmtől, aki otthon van a kisbabájával, hogy megyünk-e holnap spinningelni. Hát most tuti nem, mert holnap a másik sportos Szabi barátommal fogok futni. Ironamn-aspiráns. Vagyis én már tudom, hogy jövőre megcsinálja egyéniben, csak ő nem tudja még :-)

1 megjegyzés:

  1. Rambos részen + a Szabi még nemtudja de énmár igen-en jót hahotáztam magamban :)))
    Ahha, akkor ezért megyeget át hozzád futogatni! Jó lesz így,lesz néha edzőtársad! Egyik héten egyik, másik héten másik Szabi! :)

    VálaszTörlés