2011. november 19., szombat

Házi Bajnokság

Squash. Régen többször játszottam, sőt még tanárhoz is eljártam, csak, hogy némi tudatosságot is vigyek a dologba. De ennek sztem már vagy 5 éve. Mostanában elég ritkán járok el játszani.
A cégnél ugyanakkor, amolyan önkéntességi alapon, sporteseményeken  való részvételt szervezek a kollégáknak. Félig talán öncélúan, hiszen jó pár futóversenyen voltunk már. Készíttetek céges pólókat, közös fotó, cikk a cégújságban, stb. Ma squash verseny volt. A szervezéstől kicsit féltem, de aztán benchmarkoltam a budaörsi klubokat és a győztesnek outsourcoltam a szervezést. (Multinál dolgozom)
És az kell, hogy mondjam tök jó lett! Végül tizenöten jöttek el, feláldozva a szombatjukat, hogy együtt legyünk, hogy megmérkőzzünk. Négy csoport, körmérkőzés, jól le lettem cseszve, hogy kezdőnek írtam be magam és nem haladónak, így elsőként jutottam tovább a csoportomban. Hát azért azt kell mondjam, hogy elég kemény játékok után győztem. Aztán a főtáblán egyből elvéreztem, öröm az ürömben, hogy a későbbi második helyezett ejtett ki. Volt még vigaszág, de is se brillíroztám már. Viszont összességében nagyon sokat játszottam, játszottunk, hiszem lehetett pötyögni a szabad pályákon. Jó volt, jól elfáradt mindenki.
Talán jobb lett volna, ha az a +10 kiló már nem lett volna rajtam. Na de tavaszra lejön az!

A mozgásom már most sem az igazi, persze, hogy nem nyújtottam a meccsek után. De egy biztos...ez holnap még jobban fájni fog... :o)

1 megjegyzés:

  1. éshát fájt... :) tök jó hogy ilyeneket szervezel men. minden tiszteletem ezért!

    VálaszTörlés