2017. március 6., hétfő

egy átlagos hétvége

Jól el lett baszva a hétvége sportszempontból.
Pénteken nem mentem futni mert fáradt voltam, de inkább lusta. Igy utólag.

Szombaton nem mentem úszni, mert a gyerek 10-től hivatalos lett volna egy szülinapi buliba. 8:15-kor kiderült, hogy mégsem 10-kor lesz hanem du 1-kor. OK. Este/délután tesóméknál volt szülinapozás&névnapozás. ergo szombat bukó.

Vasárnap délelőtt makkoltam a kertben meg a garázsban, hogy azzal is haladjunk. Edit ment futni, kipróbálta az új LIDL-s (!!) futócipőjét. Csodák-csodája jó. Ebéd. Mondom 3-kor megyek futni nincs mese. 2-kor elkezdett masszívan esni és el sem állt sötétedésig. Hát ez meg is pecsételte a vasárnapi futásomat.

Igy maradt az este, kibontottam egy kis üveg pezsgőt és nyomtam pár fekvőt. A jobb vállam még mindíg szar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése